Veel gestelde vragen

Op deze pagina vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over onze optredens met de drive in show. Staat uw vraag er niet bij? Laat het ons gerust weten en neem contact op.

Welke muziek draaien jullie?

Wij draaien een breed genre aan muziek afgestemd op het publiek en uw wensen. Tijdens een bruiloft bouwen we het rustig op met niet al teveel volume. De “Ik hou van Holland” show is gebaseerd op Nederlandstalige feestmuziek. Verder zijn we all-round DJ’s en draaien we veel tophits uit de jaren ’80. Onze muziekcollectie bestaat uit zo’n 35.000 hits van de jaren ’50 tot heden.

Met hoeveel personen komen jullie?

Wij komen in principe altijd met 2 personen. André en André hebben beiden een eigen stijl en specialisme en vullen elkaar naadloos aan. Zij hebben elk meer dan 25 jaar ervaring en weten het publiek altijd goed te vermaken. De Ik hou van Holland Show wordt mede gepresenteerd door onze eigen Linda de Mol, een uitstekende presentatrice gehuld in fraaie outfit!

Waar draaien jullie?

André en André draaien op bruiloften, personeelsfeesten, bedrijfsfeesten en evenementen bij voorkeur in Overijssel. Wij zijn gevestigd in Almelo. Enkele dagen voordat het feest begint bekijken we de zaal en overleggen met de zaaleigenaar waar we onze drive in show plaatsen.

Wat hebben jullie bij je?

Wij hebben een professioneel meubel – een lust voor het oog – en alle benodigde apparatuur. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. We beschikken over een uitstekende geluidsinstallatie, lichtshow, videoscherm(en) en karaoke apparatuur. Voor stukjes en speeches is een draadloze zaalmicrofoon beschikbaar.

Band of drive in show?

Wij beschikken over een muziekcollectie van ca. 35.000 originele nummers. Een band speelt de nummers na en heeft maar een beperkt repertoire met enkele pauzes. Wij draaien de hele avond door. Bovendien is een Drive in Show in de meeste gevallen goedkoper.

Kunnen wij komen kijken?

Indien het een openbare aangelegenheid betreft is dat zeker mogelijk. Wij draaien regelmatig in horecagelegenheden en daar krijgt u een goede indruk van wie we zijn en wat we kunnen. Neemt u gerust contact op om een afspraak te maken.

Hoe kunnen we jullie boeken?

U kunt via onze site een offerte aanvragen. Na ontvangst van uw gegevens mailen we u een geheel vrijblijvende offerte. Indien u besluit bij ons te boeken maken we een afspraak om kennis te maken en uw wensen te bespreken.

Hoe verloopt de betaling?

De betaling kan vooraf door overschrijving op onze rekening (uiterlijk 10 dagen voor het feest) maar het is ook mogelijk op de dag van het feest contant met ons af te rekenen.